iNgAt2 SoKmO...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

nak itut mummy?

Tuesday, October 26, 2010

perkembangan janin dalam rahim "ibu"

td kat sekolah shana bukak youtube yg ade video nh, mommy tumpangla tgk sama...video nh menginsafkan mommy ttg hakikat menjadi ibu...jd mulai skang mommy nk tukar prasaan serba salah mommy kpd perasaan yg amat bersyukur di atas kurniaan Ilahi ini...mommy amat sedar yg Allah sayangkan mommy...dlm memberikan nikmat pd hamba2Nya...Allah xlupa juga bahagian mommy sekeluarga...alHamdulillah, terima kasih Allah
mommy mmg menanti2kan kehadiran seorg lg ahli keluarga dlm family mommy tp dlm ms yg sama...ade prasaan risau di hati ini...maklumla mommy nh hanya bekerja sbg seorg gstt sahaja...sedikit kekurangan akan memberi impak yg besar pd periuk nasi mommy...tp mommy percaya, Allah itu maha adil...setiap anak2 yg lahir sudah ditentukan rezekinya...ya Allah jgnla Kau putuskan rezeki ku, aku berserah segala2nya terhadapMu...biarlah rezeki ku di dalam bidang perguruan ini masih ade tempatnya, inilah bidang yg menjadi kecintaanku semenjak dulu...aminn
satu perkara lg mommy xtahu apakah respon yg akan diberi oleh mama...sbb dlm byk2 adikbadik mommy, rasenyer mcm mommy la ank yg kureng skali...along ade empayar bisnes sndiri...aja da jd exec hebat smpai jd rebutan lak kt byk syarikat, yoe bakal lecturer...br setel master lak 2...amie pon hebat, lebih kurang exec gakla...adik n ena still blaja, tp mommy tau diorg bukannyer spesis useless...buat mase nh mommy la yg xckup xestablish lg, xde keje tetap...even jd cegu adlh minat mommy tp mommy sedar hakikat dunia skang bukan mudah nk dptkan sesuatu...sbb 2 mommy cuba gakla berniaga sket2, br blaja lg nh...jd dlm keadaan yg mcm nh...korang rase ape yg agaknyer mama akan ckp...hope bukan ler sesuatu yg menyedihkan huhhu...sensitip nh
mommy xplan nk war warkan pd dunia lg ttg kehadiran baby tp bg yg bertanya n prihatin pd perubahan hormon mommy...ai xmampu nk menidakkan nyer hehe...tp harap maklum cz br sgt lg...sok br genap 5 mggu ;p...ekceli br smlm dpt tau mommy peknen, hope ini dpt jd hadiah smpena hari jadi abi yg br berlalu n besdei ajim xlama lg...ajim da jd big brader la skang hik!
mommy hebat...mommy best n mommy bersyukur kerana terpilih menjadi insan yg mampu meramaikan umat di dunia nh...pd kwn2 doa2kan kesejahteraan ai n baby k...n kebahagiaan kami sekeluarga jugak ye...moga kita semua akan dilimpoahi rezeki yg penuh keberkatan...insyaAllah

jom sama2 kita tgk video nh...

No comments:

Post a Comment

 

This Template is Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates


Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL